توزیع ۷۲ هزار مرسوله پستی در شهرستان اهر

مدیر کل پست استان آذربایجان شرقی از توزیع ۷۲ هزار مرسوله پستی در شهرستان اهر خبر داد.

آقای دباغ صادقی پور  در دیدار با فرماندار شهرستان اهر و بازدید از ساختمان متروکه اداره پست این شهرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۲ هزار مرسوله پستی وارد شهرستان اهر شده و در آدرس‌های اعلام شده توزیع گردیده، همچنین ۴۲ هزار مرسوله پستی نیز از مبدأ این شهرستان به مقاصد مورد نظر در سراسر کشور ارسال شده است.

وی افزود: از این تعداد مرسولات وارد شده ۹۸ درصد آن‌ها به آدرس‌های مورد نظر ارسال و توزیع شده است.

آقای دباغ صادقی پور گفت: اداره کل پست استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه در راستای حمایت از تولید و اشتغال آماده همکاری با تمامی سرمایه گذاران اعم از بازاریابی و جذب نیروی کار می باشد.

وی در خصوص تعیین تکلیف ساختمان اداره پست شهرستان اهر که از زلزله سال ۹۱ متروکه گردیده گفت: اقدامات اولیه درخصوص مرمت و رفع موانع موجود در بازسازی این ساختمان صورت گرفته و در تلاش هستیم که در سریعترین زمان ممکن این مشکل را حل کنیم تا فعالیت‌های پستی به صورت ثابت طبق سنوات گذشته در این محل انجام گیرد.

آقای دباغ بابیان اینکه اداره پست شهرستان اهر خدمات فراوانی به شهروندان این شهرستان ارائه می‌کند، اظهار کرد: انجام سرویس ابلاغ ویژه روز، قبول تاییدیه تحصیلی، استعلام نشانی مالکیت، توزیع پاکت‌ها، توزیع اخطاریه‌های بانک‌ها، تاییدیه کدپستی آنلاین، پلاک کدپستی و...  از فعالیت‌های اداره پست اهر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.