تبریز؛

راه اندازی اولین واحد پستی حمل وجوه و مسکوکات کشور در مراغه

رئیس اداره پست مراغه از راه اندازی اولین واحد حمل وجوه، اوراق بهادار و مسکوکات برای اولین بار در سطح کشور در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سلطان زاده رئیس اداره پست مراغه گفت: این واحد برای نخستین بار و با پیشنهاد اداره پست مراغه و تصویب کمیسیون پیشگیری از سرقت و جرائم و هماهنگی شورای تامین شهرستان، راه اندازی شده است.
 
وی ادامه داد: با راه اندازی این واحد پستی، از این پس بانک ها، موسسات مالی، فروشگاه های بزرگ، جایگاه های سوخت و صنف زرگران مراغه می توانند برای انتقال وجوه، اوراق بهادار و مسکوکات خود از خدمات این واحد در قالب خودرو به همراه محافظ مسلح استفاده کنند.
 
وی اضافه کرد: این موسسات و واحدهای صنفی و خدماتی برای اطلاع از خدمات این واحد و بهره مندی از آن می توانند با شماره تلفن 37222279 اداره پست این شهرستان تماس بگیرند.
وی گفت: ایجاد این واحد در راستای ارائه خدمات نوین، ایمنی در ارائه خدمات و افزایش رضایت مندی آحاد مردم از سوی این اداره انجام شده است.
 
اداره پست مراغه هم اکنون دارای 76 دفتر آی سی تی شهری و روستایی، هفت نمایندگی پستی و 10 خط فرعی در مسیر روستاهای این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی، در حال خدمات رسانی به مردم است.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.