رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند مسابقات ملی مهارت در مرحله شهرستانی با حضور ۸۰ شرکت کننده در ۱۵ رشته برگزارشد.

مهرداد مداحی گفت: مسابقات ملی مهارت با هدف انتخاب برگزیدگان جهت اعزام به المپیاد جهانی مهارت هر ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و نفرات برتر در مسابقات در مرحله کشوری به المپیاد جهانی مهارت اعزام می‌گردند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند افزود: در همین راستا این مسابقات در مرحله شهرستانی با حضور ۸۰ شرکت کننده در ۱۵ رشته پس از شناسایی و ثبت نام متقاضیان در شهرستان زرند برگزار گردید و نفرات برتر به مسابقات استانی اعزام شدند.

وی با اشاره به استعداد نوجوانان زرندی در مهارت‌های مختلف اظهار داشت: بسیاری از نوجوانان دارای ظرفیت و توانمندی خاصی بوده که اگر به موقع مهارت و توان آن‌ها مورد شناسایی قرار گیرد بدون شک شرایط بسیار مناسبی در جهت ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی آینده خود خواهند داشت.

به گفته وی مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان از پارسال با همکاری آموزشگاه‌های آزاد به شناسایی نوجوانان مستعد در رشته‌های مختلف مهارتی ورود پیدا کرده و ویژه برنامه آموزشی خاصی برای بعضی از رشته‌ها که شرایط آموزشی فراهم بود تدارک دیده شده ولی با توجه به ظرفیت شهرستان و وجود نوجوانان مستعد هنوز برای رسیدن به مقصد نیاز به برنامه ریزی و فعالیت بیشتر می‌باشد امیدوارم با همکاری بخش خصوصی و ارتباط بین دستگاهی به ویژه با نهاد‌های آموزش و پرورش و دانشگاه شاهد نتایج بهتری در شناسایی نخبگان مهارتی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار