عملیات آماده سازی ۱۵ هکتار از طرح نهضت ملی مسکن در سرایان آغاز شد.

به مناسبت برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس، امروز عملیات اجرایی آماده سازی ۱۵هکتار طرح نهضت ملی مسکن در سرایان آغاز شد.

این طرح با اعتبار بیش از ۱۲میلیارد تومان برای ساخت بیش از ۴۶۰ واحد مسکن از سوی موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج طی ۹ ماه اجرا می‌شود.

سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور در این مراسم گفت: خراسان جنوبی استانی مستعد ودارای ظرفیت‌های فراوانی است که مهمترین آن سرمایه انسانی و مردم خوب و ولایتمدار، زحمتکش و صبور، نجیب و کم توقع است و این مردم مستحق خدمات بیشتری هستند.

او با اشاره به اینکه همه ظرفیت بسیج و سپاه در طول تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه بعد از جنگ تحمیلی براساس دستور رهبری برای  حل مشکلات مردم به کار گرفته شده و در برخی دولت‌ها چندان استقبالی از این مجموعه نشده، افزود: اما در این دولت  از به میدان آمدن بسیج به عنوان یک فرصت استقبال شد و مردم شاهد خدمات صادقانه گروه‌های جهادی بسیج در سراسر کشور هستند.

به گفته سردار سلیمانی توافقنامه‌های متعددی در عرصه‌های مختلف ملی بین دولت و بسبج امضا شده و در خراسان جنوبی نیز فرمانده سپاه انصار الرضا و سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی تلاش می‌کنند تا سهم بیشتری از خدمات جهادی برای مردم انجام شود.

رئیس بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: آبرسانی به ۷ هزار و ۲۰۰ روستا یکی از اقدامات محرومیت زدایی است که بسیج سازندگی  خراسان جنوبی عملکرد خوب و درخشانی داشته و طرح از قنات تا جالیز نیز با هدف احیای قنوات استان در حال اجرا است.

او با بیان اینکه خراسان جنوبی همیشه در طرح‌های محرومیت زدایی پیشرو بوده است گفت: ساخت مسکن محرومان، تولید برق خانگی از انرژی خورشیدی و آسفالت راه‌های روستایی از دیگر عرصه‌های خدمات جهادی بسیج و سپاه در کشور است.  

سردار سلیمانی گفت: بنیاد تعاون بسیج در سراسر کشور آماده اجرای خدمات آماده سازی زمین برای تحقق طرح ملی جهش تولید مسکن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.