دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تخلیه اثاثیه منزل یک شهروند را ساختگی و جعلی عنوان کرد.

آقای بابک محبوب علیلو در جمع خبرنگاران با اشاره به نمایش کلیپی با مضمون بیرون ریختن لوازم زندگی خانواده‌ای به خاطر تامین نکردن اجاره بها و زندگی این خانواده داخل چادر و پارک، تصریح کرد: متاسفانه به دنبال این موضوع از مردم برای واریز مبالغی به حساب خاص درخواست شده که بررسی‌ها نشان می‌دهد این اقدام هدفمند می‌باشد.

او افزود: پس از بررسی چند مورد مشخص شد این موارد از اساس کذب بوده و برای اخذ وجوه نقد از مردم، بعضی اشخاص با توسل به رفتار‌ها و وسایل متقلبانه مشابه، مرتکب کلاهبرداری می‌شوند.

او  از مردم درخواست کرد در چنین مواردی هیچ مبلغی به حساب‌های اعلامی واریز نکنند و موضوع را به مبادی مربوطه اعلام کنند.

به گفته دادستان تبریز چنانچه خانواده‌ای واقعا به لحاظ مالی و شرایط معیشتی نیازمند بوده و در مضیغه باشد، برای رفع مشکلات از طریق نهاد‌های حمایتی کمک خواهد شد.

علیلو یادآور شد: از رسانه‌های گروهی و نیز شبکه‌های اجتماعی انتظار داریم چنین مواردی را تحت هیچ شرایطی منتشر نکنند، چون انتشار چنین مطالب و فیلم‌هایی از سوی رسانه‌ها جرم تلقی شده و قابلیت تعقیب کیفری دارد.

 روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شد که در آن اسباب و اثاثیه زندگی خانواده‌ای به دلیل عدم تمکن مالی توسط صاحب خانه بیرون ریخته شده و متعاقب آن شماره کارت‌هایی برای جمع آوری وجوه نقد اعلام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طاقدیس
۰۹:۱۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
عجب فیلمی بازی کردن جناب علیلودرصورت امکان لیست بازیگرارو اعلام بفرمایید. تادرفیلم جدیدم ازشون استفاده بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۲ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
داداش توکجای کاری ..بریزن به حساب کمیته امداد..اونهاهم هاپولی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
حالا اینم نباشه برای باز نشر ،بازم مشکلات مملکت حله،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
بله ایشان درست میفرمایند همانطوریکه جریان اختلاس نود ویک هزار میلیاردی فولاد دروغ !!؟؟! بود این مسله هم دروغه ؟؟؟؟؟؟ها ها ها