رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: در سال گذشته مهاجرت پزشکان مشهدی افزایش دو و نیم برابری داشته است.

صداقت، رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: سال ۹۹ در مشهد، ۱۱۰ گواهی گوداستندینگ برای مهاجرت پزشکان صادر شده که در سال ۱۴۰۰ با ۲ونیم برابر افزایش به ۲۵۰ مورد رسیده و امسال نیز تاکنون ۱۵۳ مورد بوده است. شاید افراد بسیاری نیز مهاجرت کردند، اما از ما گواهی نگرفتند.

او افزود: پزشکان بعد از چندین سال تحصیل باید در مناطقی تعهد خدمت خود را بگذرانند، اما در نهایت ۲۰ میلیون حقوق و ۳۰ میلیون کارانه دریافت می‌کنند و می‌بینند با ۴۰ سال سن از زندگی عقب هستند.

صداقت بیان کرد: باید ببینیم ما به عنوان سازمان نظام پزشکی و مهم‌تر از ما دانشگاه و وزارت‎خانه چه کرده که شرایط طوری شده که فرد سختی زندگی را در خارج از کشور تحمل می‌کند، اما در داخل نه، مهم‌ترین مسئله‌ای که در کوتاه‌مدت جلوی این قضیه را می‌گیرد، واقعی شدن تعرفه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد پ
۱۰:۵۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
باسلام .با بد و بیراه گفتن به پزشکان مشکل جدی و واقعی مهاجرت حل نمی شود.حکومت باید تعرفه ها را واقعی نماید و بر دوش بیمه ها بگذارد تا به به مردم بیشتر از این فشار نیاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
اکانت بنده به ایت دلیل انگلیسی است که با صعحه گوگل انگلیسی اکانت درست کرده ام و گرنه پزشکی هستم ساکن ایران،شاید اون اقای دکتری که مصاحبه کردن این مبلغ حقوق و کارانه دریافت میکنند،وگرنه بسیاری از پزشکان غیر جراح مبلغی بسیار کمتر دریافت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
پس باقی مردم چی بگن تو این فشار اقتصادی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
بگذارید بروند اصلا" مهم نیست، دلار می دهیم و از هند و پاکستان پزشک خوب و متعهد می آوریم.
Sweden
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
در ایران زندگی برای پزشک مشگل است خوب برای دیگران هم راحت نیست ،درظمن اقایان رفتن دکتر بشن که ب مردم کشورشان هم خدمت انسانی کنند یا یک شبه راه هزار شبه را طی کنن و حتما ویلا با استخر داشته باشند سریع السیر !!!!؟؟ایشان باپول ملت تحصیل کردن ،ازادن هر کجا میخوان بروند ولی هزینه تحصیلشان را باید یکجا برگردانند یا تعهد بدهند مدتی مقرر حتی در مناطق دور افتاده نیاز میباشد ب ملت خدمت کنند بعد تشریف ببرند هر نقطه از جهان که دوست دارند حتی ب کهکشان