امروزه به دلیل گسترش فضای آنلاین و در دسترس بودن اینترنت، سهولت و آسانی خرید از این طریق موردتوجه همگان قرار گرفته است. همچنین کسب اعتماد و وفاداری مشتری از دیگر چالشهای مهم در راه اندازی فروشگاههای اینترنتی است.
جلب اعتماد مشتری در فضای مجازی و کسبوکارهای مبتنی بر تجارت الکترونیک زمان بر، اما باید بدانیم که احتمال فروش مجدد به مشتریان فعلی بسیار بیشتر از احتمال فروش به مشتریان جدید است. همچنین جذب مشتری جدید نسبت به حفظ مشتری قبلی هزینه زیادی در بر دارد.
شرکت دیجی کالا شرایطی به نام دیجی پی برای خرید اقساطی راه اندازی کرده است. طبق تماسهای برخی شهروندان با باشگاه خبرنگاران از عدم جواب دهی یا ساعتها پشت خط ماندن تلفن دیجی کالا معترض هستند. یکی از این مخاطبان در این زمینه فیلمی ارسال کرد.
عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی این را هم گفت:شرکت دیجی کالا یکی از بزرگترین شرکتهای اینترنتی اقلام و کالاهای اساسی است که به همین دلیل ممکن است به علت بالا تماسها، مشتریان یا هموطنان ما پشت خط منتظر بمانند. اگر اپلیکیشن خاصی به دلایل مختلفی به نحوه مطلوب خدمات رسانی نکند می توان آن را پیگیری و یا شکایت کرد.
به گفته او، شرکت دیجی کالا با توجه به اینکه درصد بالایی از مشتریان خود را دارد باید خطوط تلفن خود را افزایش دهد تا شاهد این دسته از مشکلات نباشیم.
باشگاه خبرنگاران منتظر پاسخ شرکت دیجی کالا است تا این موضوع را روشنگری کند.
ایسام خیلی بهتره