سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: باهدف ارتقاء ایمنی معابر و پیشگیری و کاهش سوانح رانندگی، در فرایند بهینه‌سازی، ۶۰۰ تابلو و اقلام ترافیکی جدید در سطح معابر منطقه ۱۰ نصب شد.

حسینی، سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: به منظور بهینه‌سازی زیرساخت‌ها، عملیات اجرائی نصب علائم ایمنی و هشداردهنده و تجهیزات ترافیکی برای به‌روزرسانی و استانداردسازی معابر در سطح منطقه به اجرا گذاشته شد.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج  افزود: تجهیزات هشداردهنده جدید، در خط ۲ حصار، سرجوب، تقاطع خیابان شهید اویسی، بلوار جهان‌پهلوان ابراهیم جوادی حصار (خط ۴) در دو مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب و بلوار خلج آباد در دو طرف ابتدا و انتهای بلوار، مقابل پل کلاک و میدان حافظ، جمعاً به تعداد ۲۱۷ استاد، بر سطح آسفالت این معابر نصب شد.

او می گوید: همچنین ۳۳۶ عدد علامت هشداردهنده و راهنمای مسیر چشم‌گربه‌ای، ۳۸ عدد استوانه ایمنی (باتومی) و ۱۵ عدد گل‌میخ در این معابر کار گذاشته شد.

حسینی افزود: علامت ترافیکی ممنوعیت ورود و تردد موتورسیکلت در اتوبان، ۳ عدد تابلو ورود موتورسیکلت ممنوع در خروجی‌های بلوار شهید مدرس (خلج آباد) به سمت مسیر شرق به غرب اتوبان تهران - کرج (به سمت قزوین)، انتهای بلوار شهید مدرس (خلج آباد)، قبل از زیرگذر به سمت مسیر غرب به شرق اتوبان کرج - تهران و انتهای بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص) به سمت مسیر غرب به شرق اتوبان کرج – تهران نصب شد.

او می گوید: برای ارتقاء ایمنی در معابر و آسایش و آرامش خاطر شهروندان و رانندگان خودرو‌های عبوری، علائم و تجهیزات ترافیکی توسط کارشناسان اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه به‌صورت مستمر بررسی و به‌روزرسانی می‌شود و در نقاطی که با نصب تجهیزات و علائم و یا اصلاح هندسی، قابلیت پیشگیری از حوادث رانندگی وجود داشته باشد، نسبت به اجرای طرح ترافیکی اقدام می‌کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار