حضور ناوگان امدادی ایران خودرو در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی

مدیرعامل امدادخودرو ایران گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو همزمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی، طرح «با تو تا حرم» را از ۱۶ تا ۲۷ شهریورماه در نمایندگی‌های منتخب و با حضور ناوگان امدادی اجرا می‌کند.

بابک سلاجقه گفت: طبق برنامه‌ریزی و نیازسنجی‌های صورت گرفته، مقدمات اجرای طرح و ارسال قطعات مورد نیاز با پیش‌بینی حضور پنج میلیون نفر زائر از یک ماه پیش کلید خورد و عملیات اجرایی نیز از روز هفتم شهریور با برپایی چادر‌های صحرایی و تکمیل تجهیزات مورد نیاز نمایندگی‌های مرزی منتهی به کشور عراق آغاز شد.

 به گفته او، به نظر می‌رسد در سال جاری حجم فزاینده‌ای از سفر با خودرو را در مسیر کربلای معلی شاهد باشیم و با توجه به پیش‌بینی رشد حدود ۶۶ درصدی زائران در مقایسه با سال ۹۸، در سال جاری حدود ۳۵ نمایندگی تک‌شیفت، دو شیفت، شبانه‌روزی و تعمیرگاه موقت، در کنار بیش از ۱۲۰ گروه امدادی برای ارایه خدمات در مسیر‌های منتهی به کشور عراق شامل شهر‌های مهران، چذابه و سرپل ذهاب (مرز خسروی) مستقر شده اند.
مدیرعامل امدادخودرو ایران نیز از توسعه و تجهیز ناوگان امدادرسانی و ارایه خدمات خودرویی گسترده در مرز‌های منتهی به غرب کشور برای زائران اربعین خبر داد و گفت: این گروه‌های امدادی مشتمل بر امدادسریع، امدادپلاس، موتورسوار، امدادگر بالینی و امدادگر حمل است.

دارندگان محصولات ایران‌خودرو می‌توانند برای دریافت خدمات یا ارایه نقطه نظرات خود با شماره تلفن مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران خودرو ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند؛ همچنین به منظور سهولت در ارایه خدمات نرم افزار ایساکو و وبسایت www.۰۹۶۴۴۰.com نیز آماده ثبت درخواست هموطنان است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار