بهره برداری از خط چهارم اتوبوس‌های تندرو و ترکیبی در اصفهان

بهره‌برداری از خط چهارم اتوبوس‌های تندرو و پایانه ترکیبی جی و سامانه هوشمند حمل و نقل عمومی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان در اصفهان انجام شد.

امروز در آئین بهره‌برداری از خط چهارم اتوبوس‌های تندرو و پایانه ترکیبی جی و سامانه هوشمند حمل و نقل عمومی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان برگزار شد.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان در این برنامه اظهار داشت: این ترمینال ترکیبی در راستای هم افزایی و مشارکت بیشتر در دوره ششم از برنامه‌های شهرداری رخ داده است.

ابوالفضل توکلی، افزود: برای سهولت تردد مسافران و ارتباط غرب به شرق استان از ظرفیت موجود در پایانه جی استفاده کردیم تا همزمان مسافران برون شهری و درون شهری از خط جدید اتوبوس استفاده کنند.

او با اشاره به سایر برنامه‌ها در مسیر توسعه و رفاه مردم گفت: راه‌اندازی معاینه فنی موتورسیکلت و ماشین در پایانه مسافربری جی از دیگر برنامه‌های جانبی است و برپایی پایانه اندیشه درحریم شهرستان درچه خمینی‌شهر در دستورکار قرار دارد.

توکلی خاطر نشان کرد: در واقع از ظرفیت موجود در کاهش هزینه‌ها و فراهم‌سازی زیرساخت‌ها استفاده شده که ارتباط مردم مناطق غرب را به شرق تسهیل کنیم.

تسهیل مسیر تردد سه دانشگاه در اصفهان

مدیر عامل اتوبوس‌رانی استان اصفهان در ادامه گفت: برای راه‌اندازی خط چهار بی آر تی مناطق بسیاری درگیر بودند و این خط جز ۱۲ خط مصوب شهرداری است که مدتی به صورت آزمایشی راه اندازی و معایب آن مشخص شد.

عباس روحانی با بیان اینکه این خط مسیر تردد سه دانشگاه آزاد خوراسگان، صنعتی و اصفهان را تسهیل می‌کند، گفت: در واقع تبادل سفر برای سه دانشگاه و ارتباط شرق به مرکز اصفهان و تمام نقاط شهر فراهم شده است.

او با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این خط تلاقی با خیابان جی است، گفت: مسیر اتوبوس از پایانه جی، هشت بهشت غربی و شرقی، باغ گلدسته، میدان امام حسین، شیخ بهایی، آتشگاه و درچه است.

او افزود: کل هزینه راه‌اندازی خط ۱۵۰ میلیارد تومان است و تردد روزانه ۲۵ هزار مسافر پیش‌بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.