رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: مصوبه شورا در خصوص اعلام زمان‌بندی برای طرح به فراموشی سپرده شده است.

مهدی حیدری گفت: مصوبه شورا در خصوص اعلام زمان‌بندی برای طرح به فراموشی سپرده شده و قرار بر این بود که زمان آغاز و پایان هر گونه عملیات تعمیری و اجرایی به اطلاع مردم رسانده شود.

او گفت: در تقاطع غیرهمسطح رسالت، عرشه پل شهید حجه‌فروش به دلیل تعمیر اقلام مصرفی در دست تعمیر بوده و این امر متداول است.

حیدری گفت: صحبت‌ها در خصوص نقص فنی در این تقاطع، پایه و اساس ندارد و این تعمیر به منظور تعویض درز به عنوان جنس مصرفی تقاطع‌ها در دست انجام بوده و این بازه زمانی به این دلیل انتخاب شد که تداخلی با ترافیک اربعین و بازگشایی مدارس نداشته باشد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان می‌گوید: در تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی نیز بتن‌ریزی در دو نوبت انجام شده و روند امروزی کار مطلوب است که‌ای کاش این روند زودتر آغاز شده بود و هر چه زودتر شاهد اتمام کار و بهره‌برداری از این پروژه بودیم.

حیدری گفت: در تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی حدود ۲۰ نوبت وعده نصب تابلوی روزشمار داده شد و عمل نشده و مصوبه شورا قانون بوده و به منظور جلوگیری از بروز مشکل باید این امر محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.