مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در خراسان شمالی برگزار شد.

قاسم قاسمی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در خراسان شمالی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و شیروان برگزار شد.

براساس برنامه، آزمون مذکور در رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات مکانیکی (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی (طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک و همچنین آزمون‌های ورود به حرفه کاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی و همچنین تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی و آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ برگزار شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در این آزمون چهار هزار و ۳۹ نفر شامل سه هزار و ۲۱۴ مرد و ۸۲۵ زن شرکت کرده اند.

قاسمی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی به صورت کتاب باز است و داوطلبان می‌توانند از ماشین حساب، کتاب و جزوه‌های همراه استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.