روسیه: خسارات و تلفات سنگینی به نیرو‌های اوکراینی وارد کردیم

وزارت دفاع روسیه آماری از تلفات و خسارات وارده بر نیروهای اوکراینی را منتشر کرد.

مسکو اعلام کرد نیرو‌های روسیه خسارات و تلفات سنگینی به نیرو‌های اوکراینی وارد کردند و علاوه بر کشتن شمار زیادی از آنها، تعداد زیادی از تجهیزات و مواضع آن‌ها را در مناطق مختلف هدف قرار دادند.

به نقل از راشاتودی، ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد بیش از سیصد تن از نیرو‌های اوکراینی کشته و زخمی شدند و بیش از ۱۷۰ مرکز فرماندهی و استقرار نیرو‌های اوکراینی و شش انبار مهمات و تجهیزات توپخانه این کشور نیز منهدم شد و یک فروند جنگنده اوکراینی و سیزده فروند پهپاد این کشور نیز هدف قرار گرفتند و سرنگون شدند.

کوناشنکوف گفت: دو دستگاه تانک، شش خودروی نظامی، پنج خودروی زرهی و هفت دستگاه خودروی اوکراینی مجهز به تیربار سنگین در محور نیکلایف هدف قرار گرفتند و منهدم شدند و بیش از ۱۹۰ تن از نظامیان این کشور نیز کشته و زخمی شدند. نیرو‌های روسیه، مواضع استقرار موقت نیرو‌های اوکراینی را نزدیک اسلاویانسک و کراماتورسک در جمهوری دونتسک با سلاح‌های نقطه زن هدف قرار دادند. علاوه بر این حدود ۱۲۰ نظامی اوکراینی هم کشته شدند و حدود ۱۵ دستگاه خودروی نظامی آن‌ها نیز منهدم شدند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه ادامه داد: دیروز پنج مرکز فرماندهی و ۵۱ مرکز توپخانه و ۱۶۷ مرکز استقرار نیرو‌های اوکراینی و تجهیزات آن‌ها نیز هدف قرار گرفتند و منهدم شدند. شش انبار حاوی گلوله و تجهیزات توپخانه و مهمات نیز در استان‌های زاپوریژیا، خارکیف، نیکلایف و جمهوری دونتسک هدف قرار گرفتند و منهدم شدند و یک سامانه پدافند هوایی پوک ام در استان نیکلایف و یک سامانه رادار شناسایی اهداف هوایی در دنیپروپتروفسک منهدم شد.

برچسب ها: جنگ اوکراین ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
تو غلط کردی متجاوز مرگ بر ستمگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
اینقدر زورتان زیاد هست که دست گدایی برای خرید سلاح به سوی کره شمالی و ایران دراز کرده اید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
اوکراینی = نوکر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
اکراین در مقابل تجاوز روسیه داره از خودش دفاع می کنه و آمریکا هم طرف مظلوم رو گرفته و به اکراین کمک می کنه حالا چطوری شما برچسب نوکری آمریکا رو بهش می زنید
آیا اگر مثل ایران از سهمش در دریای خزر می گذشت و یا رنج در تحریم ماندن رو برای مردمش به جان می خرید تا خدای نکرده خم به ابروی عالی جناب پوتین نیاد یا هزاران نفر از جوانان پاک و وطن دوست خود را برای منافع روسیه به سوریه اعزام می کرد تا صدها هزار سوری رو بکشن و میلیونها نفر آواره کنن یا میدانهای گازی خودش رو به رقیب اصلی خودش واگذار می کرد که مثلا توسعه اش بدن و ... آونوقت شما می گفتین نوکر آمریکا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
روسیه در سوریه داعشی کشت نه مردم عادی حالا چرا تو ناراحتی؟ چیه با داعشی ها نسبتی داری؟!
آخرین اخبار