رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: هنر روابط عمومی ارتباط دوسویه و تعامل حسنه با رسانه‌ها باید باشد.

نادر تقی زاده گفت: رسانه‌ها بعنوان نماینده افکار عمومی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان تلقی می‌شوند و هنر روابط عمومی‌ها برای نیل به اهداف ترسیم شده ارتباط و تعامل سازنده با رسانه‌ها باید باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل فعالیت در رسانه را کار جهادی دانست و گفت: صاحبان رسانه‌ها با نازلترین حقوق و دستمزد و بدون توقع شبانه روزی در راستای توسعه و تعالی جامعه تلاش و در حقیقت کار جهادی می‌کنند.

تقی زاده رسانه‌ها را بازوی کمکی و فکری روابط عمومی‌ها قلمداد کرد و گفت: در کنار انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد مسئولان، رسانه‌ها مطالبه گر بوده و پیگیر مشکلات و مطالبات مردم از مسئولان باشند و با انتقادات بجا و درست و پیشنهادات سازنده کمک حال آنان باشند.

او جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات و نهاد‌ها را مهم و حساس دانست و گفت: روابط عمومی‌ها با برقراری ارتباط اصولی و منطقی با مخاطبان نقش موثری در تبیین عملکرد اداره متبوعه دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل خواست با بهره گیری از تجارب و تخصص نیرو‌ها با تقویت ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی ضمن ایجاد اعتماد برای مخاطبین هدف، در توسعه و پیشرفت اهداف سازمان موثر واقع شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.