کاروانی از خودرو‌های نظامیان اشغالگر آمریکایی با عبور از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید وارد پایگاه‌های آمریکا در شمال عراق شدند.

منابع محلی در استان الحسکه سوریه اعلام کردند کاروانی از خودرو‌های نظامیان اشغالگر آمریکایی حامل تجهیزات نظامی با عبور از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید وارد پایگاه‌های آمریکا در شمال عراق شدند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، منابع محلی در حومه الیعربیه از توابع شهر الحسکه به این خبرگزاری گفتند: کاروانی متشکل از ۱۰۰ خودرو متعلق به نظامیان اشغالگر آمریکایی حامل تجهیزات نظامی، خودرو‌های زرهی و تعدادی کامیون ساعت ۷:۳۰ صبح امروز از خاک سوریه و از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید خارج شدند.

منابع محلی افزوند: نظامیان اشغالگر آمریکایی این تجهیزات نظامی را که احتمالا آسیب دیده و معیوب بودند به داخل پایگاه‌های خود در شمال عراق انتقال دادند.

نظامیان اشغالگر آمریکایی روز گذشته نیز کاروانی متشکل از ۸۸ تانکر پر از نفت مسروقه سوریه را از طریق گذرگاه محمودیه به داخل خاک عراق خارج کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
این سوری ها اگر مثل زمان داعش دوبار به هر طریق ممکن به نفتکشها حمله و منهدم میکردند این روند سرقت تمام میشد فقط تماشا میکنن و حرف میزنن عرضه مردم افغانستانم ندارن که با تجهیزات ابتدایی تروریست های امریکایی فراری و دستشون از سرقت معادن افغانستان قطع کردن البته اگر منابعی باقی مونده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
مقتدی صدر اگه عرضه داره جلوی نیروهای متجاوز امریکای تروریست به داخل کشورش را بگیرد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
زدی وسط خال جانم طمع قدرت اقتدار ایمان وطن پرستی و عزت را از انسانهای صادق و مومن هم میگره که نمونه صدر در تاریخ زیاده که پشت به دشمن و مقابل ملت و کشور ایستادن
آخرین اخبار