معاون قضایی دادستان کل کشور گفت:در حوزه اقتصادی، ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه را داریم که این ستاد در مرکز و استان‌ها فعال است.

سعید عمرانی در مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه شرکت‌های بافتینه و بافتسان ملایر گفت: برخی مشکلات نیازمند حمایت کشوری است و از طریق مرکز پیگیری و حل می‌شود.در حوزه آسیب شناسی، تاکنون حدود ۲۰۰ مورد برای کارخانه هایی که مشکل پیدا کرده و یا تعطیل شده‌اند، جمع آوری کرده ایم.

او گفت: ممکن است این مشکلات در حوزه‌های مختلف از جمله بانک، واردات و گمرک باشد، اما آنچه مهم است حل این مشکلات با حضور نماینده هر دستگاه در ستاد‌های تشکیل شده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: ادعا نمی‌کنیم که همه مشکلات کارخانه ها و واحد‌های تولیدی حل می‌شود، اما با بازدید‌های میدانی، حضور در محل و مذاکره با مسئولان محلی، می‌توان ۹۰ درصد این مشکلات را به صورت استانی حل کرد.

عمرانی گفت:در حوزه‌هایی هم ممکن است مشکل نباشد، اما حضور و حمایت ما مایه دلگرمی سرمایه‌گذار، کارخانه‌دار و تولیدکننده است و با توجه به تجربیات که به دست می‌آوریم موفقیت ما در این بازدید‌ها بیشتر است.

او با بیان اینکه سه قوه درصدد هستیم کشور در حوزه اقتصادی به شکوفایی برسد افزود: نخستین محصول این شکوفایی بهبود وضع معیشتی مردم است.

معاون قضایی دادستان کل کشور ابراز امیدواری کرد: با حضور نمایندگان سه قوه در این بازدید، مسائل و مشکلات این گروه صنعتی از نظر ما حل شده است.

منبع ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
با این مسخره بازیها هیچی درست نمیشه بعد از این همه سال هنوز نفهمیدید؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
پرونده اختلاس میلیاردی صنایع فولاد مبارکه چی شد؟!!
آخرین اخبار