سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: ۵۰ درصد سهمیه اشتغال شهرستان سیرجان در شش ماه نخست امسال محقق شده است.

علی یعقوبی پور در جلسه کارگروه تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان سیرجان، گفت: تعهد شهرستان سیرجان در سامانه رصد در زمینه اشتغال ۹ هزار و ۳۹۴ فرصت شغلی جدید در سال ۱۴۰۱ است، که در شش ماه نخست، به همت دستگاه‌های اجرایی شهرستان سیرجان همچون صنعت معدن و تجارت، بنیاد مسکن، کمیته امداد، جهاد کشاورزی و ...  ۵۰ درصد آن در سامانه ثبت شده است.

سرپرست امور اقتصادی استانداری کرمان با اعلام اینکه ایجاد اشتغال در اقتصاد استان بسیار مهم است، گفت: استان کرمان امسال ۶۳ هزار نفر سهمیه اشتغال را داشته است که تا کنون رشد خوبی داشته و تحقق سهمیه را رقم زده و شهرستان سیرجان نیز از این آمار سهمیه ۹ هزار نفری دارد که تا پایان سال محقق می‌شود.

حسین مهرابی افزود:امسال اعتبارات خوب تبصره ۱۸ و ۱۶ و رونق تولید به استان کرمان تخصیص یافته و به صورت جدی پیگیر اشتغال هستیم و برای رفع موانع تولید هم گام‌های اساسی برداشته شده است و جلسات منطقه‌ای رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان برگزار کرده ایم.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی هم گفت: بیش از ده میلیارد تومان از موارد قانونی تبصره ۱۸ برای رفع موانع تولید اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.