رییس کل دادگستری کرمان گفت: تلاش می‌شود مشکلات موجود در مسیر بهره برداری از معدن خمرود رفع و زمینه اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر فراهم شود.

حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری کرمان در جریان بازدید از روند بهره برداری از معدن زغال سنگ خمرود، زرند افزود:ارتقاء سطح ایمنی معادن و حفظ سلامت و امنیت جانی کارگران بایستی در اولویت کاری مدیران معادن باشد و این امر در معدن خمرود نیز باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: باتوجه به سختی کار در معدن رسیدگی به مطالبات کارگران نیز مورد تاکید است و دستگاه قضایی نیز در این مسیر پشتیبان نیرو‌های فعال در جبهه اقتصاد و تولید کشور و استان خواهد بود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اظهارداشت: در جریان بازدید از حوزه قضایی کوهبنان، به دلیل اطلاع از مشکلات موجود در معدن خمرود، بازدیدی از این معدن داشته ایم و مقرر شد مشکلات موجود این معدن که منجر به تاخیر در بهره برداری از آن شده بود، در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح و مورد رسیدگی قرار گیرد.

حجت الاسلام  حمیدی ادامه داد: تلاش می‌شود که فرصت مناسب در اختیار پیمانکار قرار گیرد تا در آینده نزدیک عقب ماندگی‌ها را جبران کرده و این معدن را به تولید برساند تا این واحد به بهره برداری رسیده و زغال سنگ آن در اختیار صنعت استان قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار