مدیر بیمارستان تأمین اجتماعی حضرت ابوالفضل العباس بیرجند از پیگیری راه اندازی کلینیک دوم دندانپزشکی در این بیمارستان خبر داد.

هاشمی مدیر بیمارستان تأمین اجتماعی حضرت ابوالفضل العباس بیرجند گفت: با توجه به اینکه مردم استان و شهر بیرجند استقبال زیادی از کلینیک دندانپزشکی این بیمارستان دارند و بیش تر اوقات نوبت‌ها پر می‌شود پیگیر آن هستیم تا بتوانیم کلینیک دوم دندانپزشکی را در بیمارستان میلاد ۳ راه اندازی کنیم.

او با بیان اینکه هم اکنون ویزیت و کشیدن دندان برای افراد تحت حمایت تأمین اجتماعی کاملا رایگان است، افزود: در بحث پر کردن و‌ عصب کشی نیز درصدی از افراد دریافت می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه هم اکنون درمانگاه بیمارستان تأمین اجتماعی در ۲ شیفت صبح و عصر فعالیت است، اظهار کرد: افراد برای نوبت گیری ساعت ۶ صبح روز قبل، با شماره ۳۱۲۱ تماس بگیرند.

فعالیت ۶۶ نیروی متخصص در بیمارستان میلاد ۳

فرخی معاون بیمارستان تأمین اجتماعی میلاد ۳ گفت: در این بیمارستان ۶۶ نیروی متخصص در ۲۰ رشته فعالیت می‌کنند.

او افزود: در این بیمارستان بخش‌هایی مانند ان آی سیو، آی سیو، مراقب‌های ویژه، زنان و زایمان، اطفال و آزمایشگاه در حال فعالیت است.

فرخی اظهار کرد: در این بیمارستان خدماتی مانند سونوگرافی، اکو، رادیولوژی، نوار عصب و عضله، اندوسکوپی، بینایی، شنوایی و تست ورزش نیز برای مراجعه کنندگان انجام می‌شود.

معاون بیمارستان تأمین اجتماعی میلاد ۳ اظهار کرد: در این بیمارستان تمامی عمل‌های مورد نظر بیمار به جز عمل قلب باز انجام می‌شود.

او ادامه داد: هم اکنون ۴ اتاق عمل در این بیمارستان با تجهیزات بروز در حال فعالیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.