مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: کارخانه نوآوری آب با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان در اردبیل راه اندازی می‌شود.

علی حیدری گفت: هدف از راه اندازی کارخانه نوآوری آب استان تسهیل ورود شرکت‌های دانش بنیان جهت شناخت مسائل و مشکلات حوزه آب و رفع موانع موجود با استفاده از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل می گوید: ورود فناورانه به منظور حل مشکلات و موانع در بخش آب با گسترش سطح همکاری و تعاملات مشترک با پارک علم و فناوری عملیاتی خواهد شد.

او با بیان اینکه براساس سیاست‌های تدوینی تعامل با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با راه اندازی کمیته تحقیقات شرکت، با عضویت اعضای هیات علمی دانشگاهی و مراکز علمی در این کمیته در سال‌های اخیر بیش از ۶۰ مورد طرح تحقیقاتی  انجام و جهت پیاده سازی جمع بندی شد.

حیدری با اشاره به اهمیت حوزه تحقیق و پژوهش در امور آب اردبیل می گوید: پژوهش و تحقیقات باید به سمت ارائه راهکارهایی با هدف حل مشکلات روز گام بردارد تا ما بتوانیم از نتایج این پژوهش‌ها برای حل چالش‌های موجود در زمینه منابع آبی استفاده کنیم.

او با اعلام حمایت همه جانبه از ایده‌های فناورانه در حوزه آب گفت: براساس نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، بحث حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و همچنین تولیدات مبتنی بر دانش بنیان مورد تاکید است.

به گفته مدیرعامل آب منطقه ای اردبیل ، کمیته تحقیقات می‌تواند پلی برای ایجاد ارتباط بین دانشگاه‌ها و صنعت آب باشد چرا که استفاده از توان و تجربه در کنار تخصص و علم به روز می‌تواند سبب بهبود فرایند کارها و ارائه خدمات بهتر به مردم شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.