فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: سامانه های موشکی جدید به همراه شناورهای جدید هفته دفاع مقدس امسال رونمایی می شوند.

امیر دریادار شهرام ایرانی در همایش ملی جایگاه دانش، فناوری و خلاقیت در دفاع مقدس  در دانشگاه دریایی نوشهر گفت: علاوه بر رونمایی از سامانه های موشکی جدید در هفته دفاع مقدس و هفتم آذرماه ماه، برخی تجهیزات شامل سامانه‌ها و شناورهای سطحی و زیرسطحی نیز رونمایی و به این نیرو ملحق خواهد شد.

او افزود: به روز کردن و نوسازی‌ تجهیزات که به صورت مداوم در این نیرو انجام می شود نشان دهنده افزایش اقتدار نظام اسلامی در دریا است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: برای مقابله با دشمن نیاز به تجهیزات است و در طول هشت سال دفاع مقدس توانستیم با ابتکارات مقابل تجهیزات دشمن ایستادگی کنیم.

امیر دریادار ایرانی افزود: عملیات‌های موفقی با استفاده از علم ، فناوری و ایمان در دوران دفاع مقدس انجام شد که مسیر جنگ را عوض کرد و مدیریت جنگ در بالاترین سطح ممکن انجام شد.

او گفت: در هشت سال دفاع مقدس با بهره گیری از علم و دانش توانستیم بر بیش از ۵۰ کشور غالب شویم و از آزمون سخت سربلند بیرون بیاییم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران اکنون پرونده و کارنامه‌ای موفقی در همه ابعاد دارند.

امیر دریادار ایرانی ادامه داد: آینده روشنی در انتظار کشور است چونکه جوانان امروز در راهی قدم گذاشته اند که مردان بزرگ آن را در سخت‌ترین شرایط طی کردند و توانستند پرچم ایرانی اسلامی را به اهتزاز درآورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.