سردار تنگسیری خبر داد؛

برقراری امنیت کامل دریایی در خلیج فارس و دریای عمان

امنیت در خلیج فارس و دریای عمان به همت نیروهای دریایی ارتش و سپاه و اشراف هوشمند اطلاعاتی‌ برقرار است.

سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت سردار شهید نورعلی یونسی و هزار شهید شهرستان قائم‌شهر گفت: امروز به همت نیروهای دریایی ارتش و سپاه ، اشراف هوشمند اطلاعاتی‌ و کنترل و رصد لحظه‌ای‌، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.

او افزود: ایران و کشورهای مسلمان منطقه مسئول برقراری ثبات و امنیت دریایی در خلیج فارس هستند و کشورهای فرامنطقه‌ای مسئولیتی در این منطقه ندارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: نیروی دریایی سپاه و ارتش با تعامل ،هم افزایی و مانند یک دست واحد به انجام مأموریت‌های محوله با‌صلابت اقدام می‌کنند‌ که این تعامل و همکاری در سطح نیروهای مسلح ، مثال زدنی است.

دریادار تنگسیری گفت: همگان شاهد بودند وقتی که دزدی نفتی در خلیج فارس انجام شد و آمریکایی ها هم برای حمایت از این دزدی نفتی دخالت کرده بودند اقتدار جمهوری اسلامی سبب شد سر افکنده صحنه میدان را ترک کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: به سوریه ، لبنان ، فلسطین و یمن نگاه کنید چگونه در مقابل یورش های ناجوانمردانه و حملات خانمان سوز جنگ های نیابتی و ائتلاف جهانی جبهه ظالم استکبار، دوام آوردند و مانده اند.

او گفت: پیروزی مظلومان وعده الهی است و ایران همیشه از مظلوم دفاع و با ظالم مقابله می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار