سواری گفت: پیگیری جهت تعیین تکلیف اراضی فاقد اقدام و فعال‌سازی کارخانه‌های راکد و زیر ظرفیت دستور کار جدی این شرکت است.

رسول سواری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه خروجی ایجاد شهرک‌های صنعتی باید اشتغال باشداظهار کرد: در سنوات گذشته زمین‌هایی واگذار شده که بخشی از آن‌ها ساخته شده، اما فعال نشده و بخشی هم اصلا ساخته نشده است.

او افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی هزینه‌های زیادی برای ایجاد زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام داده است و افرادی زمین‌هایی را در اختیار گرفته‌اند که از این زیرساخت بهره‌برداری نمی‌کنند.

سواری گفت: پیگیری جهت تعیین تکلیف اراضی فاقد اقدام و فعال‌سازی کارخانه‌های راکد و زیر ظرفیت دستور کار جدی این شرکت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه هدف اصلی ما به بهره‌برداری رسیدن زمین‌های صنعتی و ایجاد اشتغال است و دنبال پس گرفتن زمین‌ها نیستیم اظهار داشت: تیم‌های کاری در معاونت صنایع کوچک و امور حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تشکیل شدند و با قوت دنبال این کار هستیم تا این اتفاق رخ دهد و خروجی آن به اشتغال منجر شود.

او بیان کرد: بهره‌برداری از زیرساخت‌های ایجاد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی توسعه اشتغال را برای استان به دنبال دارد و از معضلات ناشی از بیکاری در جامعه کاسته خواهد شد.

سواری با اشاره به برنامه شرکت در خصوص ایجاد شهرک‌های جدید گفت: سیاست و برنامه‌هایی در گذشته وجود داشته که نمی‌توانیم همه آن‌ها را نادیده بگیریم، اما برنامه کلی این است که از ایجاد لکه‌های صنعتی و بدون مطالعه پرهیز و با نگاه آمایشی و زیست‌محیطی و مدیریت متمرکز واحد‌های صنعتی، نسبت به توسعه و ایجاد شهرک‌های جدید اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: قرار بر این است که شهرک‌های صنعتی بزرگ و متمرکز را بر اساس شرایط و ضوابط حاکم ایجاد کنیم و با در نظر گرفتن مسأله تأمین آب و زیرساخت‌های برق و گاز و ترانزیت و جاده‌های مواصلاتی مطالعه و جانمایی انجام شود.

او با بیان اینکه باید از توسعه نامتوازن جلوگیری کنیم یادآور شد: مباحث توسعه و ایجادی در شهرک‌ها باید مطابق با ضوابط و استاندارد‌ها باشد، اما نباید متوقف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار