معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: هدفی که امسال در نظر گرفته‌ایم این است که بتوانیم ۴۰۰ واحد راکد و غیرفعال را به چرخه تولید بازگردانیم.

امیررضا نقش گفت: از سال گذشته تا کنون با حمایت‌های ستاد رفع موانع تولید در استانداری استان اصفهان، ۲۱۹ واحد تولیدی راکد و حدود ۱۰ هزار شغل غیرفعال به چرخه تولید بازگشتند.

او عنوان کرد: مسئله بازگشت واحد‌های صنعتی راکد و غیر فعال به چرخه تولید علاوه بر اینکه جزو سیاست‌های دولت است جزو سیاست‌های استان اصفهان نیز محسوب می‌شود. از این رو حدود ۷۰۰ واحد راکد و غیر فعال در استان اصفهان وجود داشت که تاکنون ۲۱۹ واحد از آن‌ها به چرخه تولید بازگشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: هدفی که امسال در نظر گرفته‌ایم این است که بتوانیم ۴۰۰ واحد راکد و غیرفعال را به چرخه تولید بازگردانیم. این ۴۰۰ واحد شناسایی و استخراج شده و در اختیار فرمانداران شهرستان‌ها قرار گرفته‌اند.

نقش افزود: اعلام کرده‌ایم که برای بازگشت به چرخه تولید واحد‌های راکد هر گونه مشکلی در بحث‌های بانکی و غیربانکی وجود داشت را با ما به اشتراک بگذارند تا بتوانیم بازگشت به چرخه تولید واحد‌های غیر فعال را تسهیلگری کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.