رئیس اداره جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی استان زنجان گفت: مراسم پاکسازی گاوازنگ به همت انجمن حمایت از بیماران کلیوی و با مشارکت اداره کل منابع طبیعی انجام شد.

معانی  رئیس اداره جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان ضمن قدر دانی از حضور علاقمندان به طبیعت و پاکسازی محیط گفت: مردم باید  از ریختن زباله روی زمین پرهیز کنند.

او با اشاره به پاکسازی مجموعه گاوازنگ اززباله توسط کارگران، افزود: طی روز‌های گذشته دوکامیون زباله از گاوازنگ خارج شده است.

رئیس اداره جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان ادامه داد: پارک شهری گاوازنگ در شمال زنجان واقع شده و از تفرجگاه‌های معروف شهر زنجان است که متأسفانه با حجم عظیمی از زباله روبرو است.

معانی بابیان اینکه پارک شهری گاوازنگ وضعیت خوبی ندارد، گفت: درختان سال‌ها است که آبیاری نشده اند و زباله موجود پای درختان و جوی‌های آب باعث خشکیدگی تعداد کثیری از درختان شده است.

روز جهانی پاکسازی زمین تلنگری است تا بیش از پیش به موضوع پر اهمیت حفظ و حراست از زمینی که تنها مأمن و پناهگاه انسان به شمار می‌رود، پرداخته شود و این فرصت را در اختیار انسان‌ها قرار می‌دهد تا برای حیات و سلامت سیاره‌ای که روی آن زندگی می‌کنند قدمی بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.