لزوم ثبت نام سرویس مدارس همدان در سامانه سپند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: سرویس مدارس همدان در سامانه "سپند" ثبت‌نام کنند.

سرهنگ فرخ جمالی گفت: رانندگی که می‌خواهند در سال‌تحصیلی جدید به عنوان سرویس مدارس فعالیت کنند، باید از طریق سامانه سپند اقدام به ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه این افراد باید برای فعالیت قانونی از طریق این سامانه اقدام و مدارک خود را بارگذاری کنند، اظهار کرد: برای ثبت نام در سامانه سپند یا سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی مدارک خودرو شامل معاینه فنی وسیله نقلیه، گواهی عدم سوءپیشینه و گواهی سلامت و همچنین مدارک هویتی شخص نیاز است.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه رانندگان پس از ثبت‌نام کد QR را دریافت و باید بر روی خودروی خود نصب کنند، گفت: پس از ثبت مشخصات رانندگان، این اطلاعات توسط پلیس راهور بررسی و سپس برچسب سرویس مدرسه به خودرو‌های مورد تأیید ارائه می‌شود.

جمالی با بیان اینکه خودرو‌های فرسوده و فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور برای استفاده به عنوان سرویس مدرسه تأیید نخواهند شد، گفت: والدین دانش‌آموزان نیز برای استفاده از سرویس مدارس باید از طریق سامانه سپند نسبت به تأمین سرویس مدرسه فرزندشان اقدام کنند.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.