معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گفت: مهر امسال بیش از ۳۷۰ هزار دانش آموز با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس حاضر می‌شوند.

امیر سراجی گفت : برای ارتقای کیفیت یاددهی و یادگیری ، جلوگیری از افت تحصیلی و جبران آسیب‌های تحصیلی دوران کرونا ، با دستور ستاد ملی مدیریت کرونا از مهر امسال کلاس‌های درس دانش آموزان در گیلان در همه مقاطع و همه رشته‌ها حضوری برگزار می‌شود.

 

وی افزود: وجود مراقبت سلامت در مدارس، نصب دستگاه تهویه هوا در کلاس‌ها و سرویس‌های بهداشتی، انجام حداقل ۲ نوبت واکسیناسیون برای معلمان، برگزاری کلاس‌های آموزشی رعایت بهداشت در مدرسه، تهیه دستگاه اسپری کننده الکل و تب سنج، مایع دستشویی، مواد ضد عفونی کننده دست و ماسک در همه مدارس شهری و روستایی از اقدامات انجام شده برای آمادگی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ در گیلان است.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان استفاده از ماسک، خوردن غذای میان وعده در فضای باز و با فاصله، به همراه داشتن ماسک اضافه و محلول ضد عفونی کننده دست، استفاده از نوشت افزار و مهر و جانماز شخصی، پرهیز از دست دادن و روبوسی کردن، شستشوی دست‌ها با آب و صابون به ویژه پس از هرگونه فعالیت ورزشی را برای دانش آموزان ضروری اعلام کرد.

 

امیر سراجی افزود: والدین می‌توانند در صورت مشاهده رعایت نشدن دستورات بهداشتی در مدارس ، مورد را در سامانه نظارت shekayat.medu.ir اطلاع رسانی کنند.

 

مهر امسال ، بیش از ۳۷۰ هزار دانش آموز در کلاس‌های درس پایه اول و میان پایه، در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در مدارس گیلان تحصیل خواهند کرد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.