معاون امور عمرانی و ترافیک منطقه ۴ از تداوم نهضت آسفالت با اجرای عملیات تراش آسفالت خیابان شهید رسولی واقع در محله حسین‌آباد باهدف بهسازی معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان خبر داد.

عطایی، معاون امور عمرانی و ترافیک منطقه ۴ بابیان این که استانداردسازی و افزایش ضریب ایمنی و ارتقا سطح کیفی معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهر از جمله اهداف مهم شهرداری است، گفت: با توجه به شرایط جوی مناسب در فصول گرم سال، عملیات توزیع آسفالت با تمام توان در دستور کار قرار دارد.

معاون امور عمرانی و ترافیک منطقه یکی از مهم‌ترین اقدامات این منطقه را ادامه نهضت فراگیر آسفالت عنوان کرد و افزود: در تداوم نهضت آسفالت، عملیات تراش و روکش خیابان رسولی محله حسین‌آباد آغاز شد.

او  بابیان این که ازآن جایی‌که ساماندهی معابر شهری و توزیع عادلانه خدمات از رویکرد‌های مدیریت شهری است،گفت: بدین منظور این عملیات باهدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام‌شده است.

عطایی می گوید: یقیناً تداوم خدمت‌رسانی به شهروندان زمینه‌ساز توسعه متوازن شهری است و ما امیدواریم با مشارکت حداکثری شهروندان بتوان گام‌ها را محکم‌تر برای عمران شهر برداشت.

او افزود:  پس از اتمام روکش آسفالت خیابان شهید رسولی، بهسازی معابر کوی فرهنگ در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.