شلیک پلیس، سارق سابقه دار فراری را در اتوبان ساوه زمین گیر کرد

سارق فراری سابقه دار فراری با سرعت عمل و شلیک پلیس ساوه دستگیر شد.

سرهنگ عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری سارق فراری سابقه دار با سرعت عمل و هوشیاری و شلیک پلیس ساوه خبرداد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: براساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یکدستگاه خودرو در استان کرمانشاه، با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارق از آزادراه همدان به سمت ساوه در حال حرکت است که سریعا طرح مهار در مبادی ورودی و خروجی این اتوبان به اجرا درآمد.

او اضافه کرد: با روئیت خودروی سرقت شده از سوی واحد گشت کلانتری ۱۹ و بی توجهی سارق به اخطار‌های پلیس، حدودا ۲۰ کیلومتر ماموریت تعقیب و گریز این سارق ادامه پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: ماموران برای متوقف کردن خودرو با رعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک‌های خودرو می‌کنند که هر سه چرخ خودرو هدف گلوله قرار می‌گیرد و سارق به صورت خلاف جهت در مسیر آزادراه اقدام به فرار می‌کند.

او ادامه داد: پلیس با رعایت جوانب احتیاط اقدام به تعقیب خودرو می‌کنند که پس از برخورد خودرو با گاردیل، سارق از خودرو پیاده و در اتوبان با سلاح سرد، قصد سرقت خودرو‌های عبوری را داشته، که ماموران پلیس با شلیک گلوله به سمت پا‌های متهم، او را دستگیر می‌کنند.

سرهنگ عیسی آبادی در پایان گفت: در بررسی‌های بعمل آمده،۷ فقره سابقه‌ی کیفری زندانی با بیش از ۴۰ شاکی خصوصی در سوابق این متهم وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.