ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های استان قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: تردد در راه‌های ارتباطی، به خصوص آزادراه‌های استان در حال حاضر به دلیل تعطیلات پیش رو و همچنین بازگشت زائران پیاده روی اربعین حسینی، نیمه سنگین است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و همچنین زمان بازگشت زائران از عراق، علاوه بر آزادراه ها، محور قزوین - همدان با ترافیک نیمه سنگین، اما روان روبه رو شده و پیش بینی می‌شود امروز و فردا نیز ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به مدت زمان سفر زائران و احتمال خستگی و خواب آلودگی به رانندگان توصیه کرد تا در چنین مواقعی ضمن توقف در موکب‌های مستقر در حاشیه راه و همچنین مجتمع‌های خدمات رفاهی، به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر دهند.

سرهنگ ذاکری منش گفت: پلیس راه استان قزوین ضمن آماده باش ۱۰۰ درصدی تا پایان تعطیلات، تمامی تمهیدات ترافیکی را با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بروز پدیده گرد و غبار و رگبار‌های پراکنده اندیشیده و نیرو‌های خود را در سطح راه‌های ارتباطی، به خصوص آزادراه‌ها و گردنه‌ها مستقر کرده است.

وی اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌شود تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین رعایت فاصله طولی و استفاده نکردن از تلفن همراه، در طول سفر از کمربند ایمنی استفاده کرده و از خوردن و آشامیدن نیز خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار