نشست رفع چالش‌های قضایی شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان با حضور معاون امور اجتماعی دادگستری خراسان رضوی برگزار شد.

نشست رفع چالش‌های قضایی شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان با حضور مرتضوی، معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان و بهشتی، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و هیئت همراه با هدف رفع چالش‌های قضایی شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

در این نشست معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری گفت: امسال هیات اندیشه ورز تخصصی شرکت‌های دانش بنیان نیز به این طرح اضافه شد که بین این شرکت و هیئت جلساتی برگزار شده و با همکاری‌های گروهی اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد و از تمام شرکت‌ها دعوت به همکاری کردند.

در ادامه این جلسه مدیران شرکت‌های دانش بنیان پیرامون چالش‌های موجود در حوزه خود سخن گفتند.

میرزائی رئیس پارک علم و فناوری خراسان نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از وجود مسئولین پیگیر به دغدغه‌ها و چالش‌های مردمی گفت:رویکرد جدید پارک ایجاد نظام مردمی سازی و گفتمان سازی است و هدف ما مرتفع کردن کردن مشکلات و رفع چالش‌های است.

وی افزود: من از شرکت‌ها و فناوران تقاضا دارم از طرح مشکلات به صورت شخصی پرهیز کنند و سعی بر طرح چالش‌های گروهی به واسطه پارک علم و فناوری داشته باشند.

میرزائی تصریح کرد: زمانی که درخواست از طرف پارک که ارگان دولتی است مطرح می‌شود دیدگاه مسئولین این است که این درخواست پس از بررسی و تایید یک ارگان دولتی و خروج از یک فیلتر نظارتی ارسال شده است.

میرزائی تاکید کرد: پارک خراسان میخواهد در رفع نیاز‌های همه جانبه جامعه نقش ایفا کند و در این مدت شش ماه با برگزاری تانا‌های تخصصی و ایجاد پردیس‌ها در حوزه‌های مختلف شاهد به وقوع پیوستن این مهم شده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.