معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور شهرداری‌های استان از بودجه استانی بهره‌مند شده اند.

منصور بیجار گفت: شهرداری‌های کشور در چهارچوب منابع محلی مکلف به ارائه خدمات به شهروندان هستند و این موجب می‌شود شهرداری‌هایی که منابع پایین درآمدی دارند در زیرساخت‌ها عمدتا دچار مشکل باشند.

وی افزود: از همین رو دولت سیزدهم برای ایجاد زیرساخت‌ها از محل منابع استانی اقدام کرده و اعتباراتی به این شهرداری‌ها اختصاص داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در سالجاری با ابلاغ سازمان برنامه و بودجه و دستورالعمل اجرایی استانی امکان استفاده از منابع استانی به شهرداری‌ها برای اجرای پروژه‌های نیمه تمام داده شد.

وی ادامه داد: همچنین با دستور رییس جمهور و تایید سازمان مدیریت برنامه‌ریزی در ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ امکان اختصاص اعتبار برای طرح‌های فصل توسعه و خدمات شهری نیز فراهم شد.

بیجار تاکید کرد: هم‌اینک بدنبال احصای طرح‌های نیمه تمامی هستیم تا بتوانیم از محل منابع استانی اعتباراتی را به این طرح‌ها اختصاص دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار