پیام‌های دریافتی ۲۴ شهریور ماه؛

گلایه از واریز نشدن پول گندمکاران و درخواست پیگیری وام اربعین

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۴ شهریور ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام لطفا پیگیر پرداخت وام اربعین باشید، قرار بود دو روز بعد از خروج از مرز پرداخت شود، ولی تا الان پرداخت نشده است. لطفا پیگیری کنید.


با سلام، بازگشایی مدارس نزدیک است، ولی متاسفانه فرهنگیان متطقه ۱۹ همچنان با مشکل نداشتن سرویس ایاب و ذهاب از مناطق مختلف به آن منطقه را دارند. با توجه به دو شیفت بودن مدارس در آن منطقه فرهنگیان محترم به شدت با مشکل رفت و آمد خصوصا در شیفت عصر مواجه هستند. هزینه بالای رفت و آمد از یک سو و بارش برف و باران از سوی دیگر مشکلات ما را دو چندان می‌کند. خواهش می‌کنم شرایط حضور مناسب همکاران در محل خدمت را مهیا کنید.


باسلام وخسته نباشید چرا پول گندم کشاورزان زنجان که نزدیک ۶۰ روز است که به سیلو دولت تحویل داده شده پرداخت نمی‌شود؟


سلام بانک آینده برای ضامن وام فرزند آوری فقط ضامن رسمی با کسر از حقوق می‌خواهد که برای ما فراهم کردن آن بسیار دشوار است. در ضمن از وام بیست میلیون تومانی دانشجویان برای فرزندآوری خبری نیست. لطفا پیگیری کنید.


سلام و خسته نباشید ما دانشجوی دانشگاه بم هستیم و با توجه به حضوری شدن دانشگاه‌ها کلاس‌های ما از ۱۹ شهریور حضوری شده و برای دانشجویان خوابگاهی کانکس‌هایی به عنوان خوابگاه در نظر گرفته شده که از زلزله بم در سال ۱۳۸۲ از این کانکس‌ها به عنوان خوابگاه استفاده می‌شدند. از طرفی در این وضعیت بد اقتصادی و بیماری کرونایی که هنوز مهار نشده و با در نظر گرفتن مسائلی که هر یک از بچه‌های خوابگاهی دارند مثل بیماری‌های زمینه‌ای، شاغل و متاهل بودن و داشتن نوزاد، ناتوانی در پرداخت هزینه‌های خوابگاه و سایر هزینه‌ها متاسفانه مسئولان دانشگاه پاسخگو نیستند و اصرار بر حضوری شدن دانشگاه دارند. لطفا در این زمینه گزارشی تهیه کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم مرادی
۱۶:۲۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
سلام من دخترم ۲۳.۶از رد شدیم اما تاحالا خبری از وام ۲روزه نیست دیگه داره میشه یک ماه تورا خدا پیگیری کنید یه مسلمون پیدا نمیشه پیگیری کنه تورا به اون امام حسین قسم من یک زن بی سرپرست هستم بایه دختر کرو لال وناشنوا ما گفتیم این وام میدن گاز میکشیم مثل بقیه همه تو مهلمون کشیدن الا ما چون نداریم کمیته امداد بهم وام نمیده
Iran (Islamic Republic of)
بهزادمحبی
۰۹:۴۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
سلام وام اربعین واریز نشد
Iran (Islamic Republic of)
تیموری
۰۰:۰۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
از امشب پرداخت کردند
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۱:۴۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
وام اربعین چی شد چرا کسی پیگیرش نیست و به مردم دروغ گفت وزیر اقتصاد دوروزه شد دوهفته و همچنان ادامه داره اونم چی پول مردم هست یارانه مردم هست که قراره جلو جلو ۵ میلیون بدن دیگه این همه معطلی منت گذاشتن نداره یعنی تا حالا نشده یکبار یه وزیر خبری بده سر وقت انجام بشه و فقط به مردم دروغ میگن
Iran (Islamic Republic of)
مجید گل محمدی
۱۰:۲۰ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
سلام قرار بود وام اربعین دو روز بعد خروج از واریز شود ولی ۷روز گذشته بعد خروج هنوز به حسابم نیامده در صورتی که سرپرست خانوار هستم ثبت نام میان هم انجام دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام.جدیدا راننده تاکسیا عقب 3نفر سوار میکنن ولی همون کرایه کرونا رو میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
شمارا به امام حسین قسم... یکی به این دوزدا دروغگو بگید چرا پول گندم این بدبختها چرا نمیدین... بخدا چک برگشتی داریم به امام حسینی که شما میرید زیارتش بدهکارم ابرومان رفت.. پس کی پول ما میدین قسم می خورم دیگه سال دیگه گندم ندم سیلو اخه فصل کاشت رسیده با چه پولی باید هزینه کاشت پرداخت کنم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۰:۲۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
تو رو خدا چی میخایین از جان گندمکاران اربعین تازه مردم رفتن تقاظای وامشو دارن چرا پول گندممان را نمیدین ای...... تان
آخرین اخبار