نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همه باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از ظرفیت اربعین پیام امام حسین (ع) را به گوش جهانیان برسانیم.

آیت الله عبادی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: این تجمع بزرگ عاشقان حسین (ع) برای بدخواهان و جلوه‌های استکبار و مخالفان اسلام خط و نشان کشیده است.

او افزود: همه باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از ظرفیت اربعین پیام امام حسین (ع) را به گوش جهانیان برسانیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی همچنین با تاکید بر رعایت تقوا اظهار کرد: تقوا مرزی است که انسان را بین بندگی خدا نگه می‌دارد و بصیرت به انسان می‌بخشد.

امام جمعه بیرجند در ادامه گفت: شاخصه‌های عمار یاسر از مهم‌ترین موضوعاتی است که امروز در دنیای ما کاربرد دارد از جمله می‌توان به بصیرت اشاره کرد و عمار یاسر سمبل بصیرت است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه وقتی حکومت دست افراد عاقل و انقلابی باشد قطعا آسیب‌ها کمتر می شود بیان کرد: با توجه به اینکه ما در یک جامعه ترکیبی زندگی می‌کنیم باید بصیرت داشته باشیم.

او تصریح کرد: نادان‌ها بار آمریکا را می‌کشند و برخی از افراد به نیابت انگلیس و فرانسه به خاطر بی تقوایی و بی بصیرتی با مسلمانان می‌جنگند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها حضور داشتند و با تقوایی که در این ۴۴ سال داشتند توانستند تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند و همچنان به پای انقلاب اسلامی و حقانیت حق ایستاده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.