رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش‌نشانان در مسیر‌های مشخص شده مستقر و تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد حضور دارند.

فضلی گفت:  آتش‌نشانان در مسیر‌های مشخص شده، مستقر شدند و تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد حضور دارند و وضعیت ایمنی محدوده تحت پوشش است.

او ادامه داد: درطول برگزاری مراسم، مدیران ارشد عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر زنجان نیز به صورت سیار مشغول گشت‌زنی هستند و علاوه بر نظارت بر اوضاع ایمنی، بر فعالیت‌های آتش‌نشانان نیز سرکشی می‌کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده ورودی اصلی سد گاوازانگ، ورودی فرعی سد گاوازنگ جنب کانکس ۱۱۰، ایستگاه ۲ آتش‌نشانی، گشت‌زنی در مسیر، مزار شهدای گمنام از جمله مسیر‌ها استقرار آتش‌نشانان است.

او گفت: در روز‌های گذشته کارشناسان آتش‌نشانی ایمنی موکب‌های مختلف را که در طول این مسیر برپا می‌شود مورد بررسی قرار داده و موارد ناایمنی با همکاری عوامل شهرداری رفع شده است.

فضلی  از شهروندانی که در این مراسم شرکت می‌کنند درخواست کرد همکاری لازم را با نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانی داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه حادثه احتمالی، با حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله گرفته و بلافاصله مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا گروه‌های استقراری آتش‌نشانی اطلاع دهند.

گفتنی است مراسم پیاده روی اربعین با حضور ۳۵ موکب در زنجان در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.