اجرای طرح استعلام الکترونیکی مدارک تحصیلی در زنجان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: توسعه اقتصاد دیجیتال و رونق اشتغال نیرو‌های متخصص از دستاورد‌های توسعه دولت الکترونیک است.

سرایی از اجرای طرح های نسخه‌نویسی الکترونیکی، زیرساخت داده‌های فضا پایه SDI، پنجره واحد مدیریت زمین و استعلام الکترونیکی مدارک تحصیلی خبر داد.

او با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک نتایج محسوسی را در تسهیل و تسریع ارائه خدمات، کاهش هزینه ها، شفافیت، افزایش اعتماد مردم و کسب و کار‌های خصوصی به سازمان ها، خواهد داشت افزود: توسعه اقتصاد دیجیتال و رونق اشتغال نیرو‌های متخصص و مهارتی از دیگر دستاورد‌های این توسعه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان ادامه داد : با توجه به توسعه قابل توجه ارتباطی و اینترنتی در سطح روستا‌های استان زنجان، در سه سال اخیر، چنانچه جوانان روستایی بتوانند از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه کسب و کار و عرضه و فروش محصولات خود بهره ببرند در این صورت می‌توانند توسعه اشتغال و رونق اقتصاد را برای روستای خود رقم بزنند.

او در ادامه بر تأمین دسترسی پرسرعت به اینترنت بین مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان و مناطق بالای ۲۰ خانوار در استان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.