برپایی اولین همایش تامین مالی غرب کشور در کرمانشاه

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه از برپایی اولین همایش تامین مالی غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.

دکتر محمد بهمن با اعلام اینکه این همایش ۲۱ مهر امسال برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این همایش به همت اتاق بازرگانی کرمانشاه و سازمان بورس (بورس منطقه‌ای کرمانشاه) برگزار می‌شود.

وی هدف از برپایی این همایش را کمک برای استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای تامین مالی پروژه‌ها و شرکت‌های استان اعلام کرد و افزود: برای این همایش از مقامات عالی رتبه بورس کشور نیز دعوت شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه برای این همایش چهار پنل اصلی هم در نظر گرفته شده، تاکید کرد: اهداف اصلی این همایش شامل آشنایی شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان با روش‌های جدید تامین مالی و پذیرش در بازار سرمایه، آشنایی شرکت‌های دانش بنیان با روش‌های جدید تامین مالی و پذیرش در بازار سرمایه، ارائه پروژه‌های دولتی و خصوصی متوقف شده به شرکت‌های تامین مالی برای سرمایه‌گذاری و تعامل دو سویه بین مدیران استان و مدیران بورس کشور می‌باشد.

بهمن ابراز امیدواری کرد، این همایش فرصتی برای ورود بیشتر شرکت‌های استان به بازار سرمایه و استفاده حداکثری از ظرفیت این بازار باشد.

وی از اهمیت بازار سرمایه به عنوان یکی از روش‌های مهم تامین مالی در تمام دنیا یاد کرد و افزود: تاکنون آنطور که باید از ظرفیت این بازار در کرمانشاه استفاده نشده است.

به گفته مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه، کرمانشاه از نظر سرمایه‌گذاری مردم در بورس رتبه نهم کشور را دارد، اما از حیث حضور شرکت‌های استان در بورس جایگاه ۲۶ یا ۲۷ کشور را داریم.

وی اضافه کرد: گردش مالی معاملات مردم کرمانشاه در بورس ماهانه بیش از دو هزار میلیارد تومان است که باید از آن بهره ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.