دبیر علمی دومین کنگره بین المللی دانشجویان رادیولوژی کشور گفت‌: این کنگره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

مصطفی رباط جزی دبیر علمی دومین کنگره بین المللی رادیولوژی گفت: محور‌های این کنگره مواردی مانند سی تیبرپایی اسکن، ام. آر. آی، رادیولوژی و حمایت پرتوی است که در مدت سه روز مقالات پذیرفته شده در این کنگره بین المللی ارائه خواهد شد.

او افزود: در این کنگره سخنرانان مختلفی از داخل و ۸ کشور خارجی دعوت شده اند که به صورت مجازی سخنرانی خواهند کرد و همچنین ورک شاپ‌هایی در نظر گرفته شده که در انتهای هر برنامه ارائه خواهد شد.

حضور انجمن فیزیک پزشکی ایران در کنگره بین المللی سبزوار

امیر دارینی دبیر اجرائی دومین کنگره بین المللی رادیولوژی گفت: اتفاق ویژه‌ای که امسال در دومین کنگره بین المللی دانشجویان رادیولوژی کشور با آن مواجه هستیم، حضور انجمن فیزیک پزشکی ایران به صورت همکار در این مراسم است.

او افزود: تمامی چکیده مقالات پذیرفته شده در وب سایت و پایگاه بین المللی به چاپ خواهد رسید و این مقالات به صورت پوستر در یک قالب مشخص در بستر وب سایت ارائه می‌شود.

دبیر اجرائی دومین کنگره بین المللی رادیولوژی ادامه داد: همچنین مقالاتی که به صورت اوراق در این کنگره پذیرفته شده، طی سه روز برگزاری کنگره، به فراخوان محوریت هر روز مراسم، به صورت شفاهی ارائه می‌شود و علاوه بر این نیز مقالات منتخب توسط هیات داوری در ژورنال تخصصی کنگره به چاپ می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.