اختصاص بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا به اداره کار لرستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ برای طرح‌های اشتغالزای زیرنظر این اداره کل به بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید تخصیص داده شد.

علی جهانی گفت: واحد‌های اقتصادی نیاز به افزایش سرمایه در گردش دارند و مسائلی مانند افزایش حقوق کارگران، قیمت حامل‌های انرژی و حذف ارز ترجیحی منجر به نیاز واحد‌های اقتصادی به تسهیلات می‌شود که دولت در این راستا با پرداخت اعتبار از فعالان اقتصادی حمایت می‌کند.

وی گفت: به همین منظور از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، مبلغ ۸۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به این اداره کل ابلاغ شد که تاکنون ۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید تخصیص داده شده است.

وی گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به عنوان دبیرخانه رسته‌های مربوط به بهداشت، ورزش، فرهنگ و هنر و زنجیره ارزش انتخاب شده که پس از بررسی‌های بعمل آمده براساس دستور العمل ابلاغی و تایید شورای برنامه ریزی استان، ۵۵۲ طرح با مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی یکهزار نفر را به بانک‌های صندوق کارآفرینی و توسعه تعاون معرفی کرد.

جهانی با بیان اینکه ۱۰۰درصد اعتبارات تخصیص یافته جذب شده است، اظهار داشت: جذب کامل اعتبارات ابلاغی استان به صورت جدی پیگیری می‌شود چراکه با پرداخت این تسهیلات علاوه بر ایجاد و تثبیت اشتغال، شاهد رونق تولید و ارتقای سطح سلامت، فرهنگ و افزایش سرانه ورزشی استان خواهیم بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار