معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از ممنوعیت فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر در نیمه اول مهر خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: با توجه به افزایش حداقل ۳۰ درصدی ترافیک از مهر ماه و همچنین برای استفاده از حدأکثر ظرفیت‌ها در حوزه ترافیکی قرار است یک سری اقدامات کوتاه مدت با هماهنگی سازمان‌های مختلف انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت شهری برای کاهش و مدیریت ترافیک باید تقویت ناوگان‌های حمل و نقل عمومی را در دستور کار قرار دهد گفت: طرح شناور شدن ساعات اداری به دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف ابلاغ شده و حتی برخی مراکز آموزش عالی و مدارس را هم شامل می‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه تغییر ساعات طرح ترافیک در شورای ترافیک تصویب شده اظهار کرد: با تغییر ساعات ترافیک تا حدودی می‌توان به محدوده‌های مورد نظر شهری نظم و انضباط بخشید و از افزایش ترافیک کاست.

این مسئول از آماده باش صد درصدی پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر ارگان‌های خدمات رسان و حمل و نقل عمومی برای کاهش و مدیریت ترافیک مهرماه خبر داد و گفت: شهرداری نیز در جهت مرتفع نمودن نواقص تابلو و خط کشی عابر پیاده در مقابل مدارس اقدام می‌کند تا دانش آموزان بتوانند با خیال راحت تردد کنند.

سرهنگ علی همه خانی اضافه کرد: رفع نواقص سامانه‌های در اختیار پلیس موجب می‌شود که پلیس ترافیک را خیلی هوشمندانه‌تر مدیریت کند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از ممنوعیت فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر در نیمه اول مهرماه خبر داد و گفت: این موضوع با سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط مکاتبه شده تا در این فاصله زمانی کار‌های عمرانی انجام ندهند و ترافیک را دو برابر نکنند.

وی اظهار کرد: موضوع دیگری که خیلی در کاهش و مدیریت ترافیک تأثیرگذار است محدودسازی تردد ناوگان حمل بار تا ساعت ۹ صبح است، ناوگان حمل بار بعد از شروع به کار مدارس و از ساعت ۹ صبح به بعد می‌توانند در سطح شهر تردد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار