فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: پلیس و آموزش و پرورش یک هدف مشترک دارند و آن بالا بردن امنیت روحی و روانی دانش آموزان است.

سرهنگ مهدی پور امینایی در آستانه بازگشایی مدارس در خصوص سرویس مدارس دانش آموزان و برقراری نظم و انضباط ترافیکی در اطراف مدارس و همچنین برنامه ریزی جهت ایجاد محیطی امن برای دانش آموزان با رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک دیدار و گفتگو کرد.

او در این جلسه اظهار داشت: دانش‌آموزان امید‌های آینده کشور هستند که بایستی با فرهنگ سازی صحیح در نهاد مدرسه و خانواده در جهت عمل به قانون تربیت شوند.

او  بازگشایی مدارس را یک فرصت مناسب جهت ارائه برنامه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آگاهسازی اجتماعی عنوان و تصریح کرد: واحد‌های مشاوره و مددکاری پلیس در کلانتری‌ها آماده ارائه هرگونه خدمات اعم از راونشناسی، تربیتی، مشاوره به فرهنگیان و دانش آموزان عزیز هستند.

او گفت: نیرو‌های پلیس شهرستان با حضور هدفمند و موثر در جلوی مدارس و مسیر‌های تردد دانش آموزان امنیت و آرامش را به آن‌ها هدیه خواهند کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان به نقش و هدف مشترک پلیس و آموزش و پرورش اشاره و گفت: پلیس و آموزش و پرورش در کنار وظایف و مأموریت‌های تخصصی خود یک هدف مشترک نیز دارند و آن ارتقاء امنیت اجتماعی و بالا بردن سطح امنیت روحی و روانی دانش آموزان است.

"عبدالرضا ترابی"رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک نیز در ادامه ضمن قدردانی از زحمات پلیس بر ضرورت تعامل و همکاری فراجا و آموزش و پرورش در کاهش جرائم و آسیب‌ها تأکید کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد امسال نیز بیش از گذشته در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی و جلوگیری از وقوع جرائم، همکاری و هماهنگی خوبی با انتظامی شهرستان داشته باشیم.

برچسب ها: مدرسه ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار