فرماندار شهرستان لنده گفت: افتتاح و کلنگ زنی طرح های محرومیت زدایی در لنده همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس انجام شد.

جلال دانش افزود:با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد زیر سازی و آسفالت روستا‌ی قیام آغاز شد و زیر سازی و آسفالت روستای شیتاب با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان لنده گفت: کار زیر سازی و آسفالت طرح هادی دو روستای مونه و شیتاب نیز به پایان رسیده و به زودی همه روستا‌های این شهرستان زیرسازی و آسفالت می‌شوند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای ایمن سازی راه‌های ارتباطی روستا‌ها به کار بسته است.

عمادی افزود: زیرسازی و آسفالت روستای شیتاب با مشارکت بنیاد علوی با مساحت ۲۳ هزار متر مربع و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه کار آسفالت روستا‌ی قیام نیز با مشارکت ۳۵ درصدی بنیاد مستضعفان و ۶۵ درصدی بنیاد مسکن آغاز شد ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و با مساحت ۲۰ هزار متر مربع از هفته آینده آغاز می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: طرح هادی روستا‌های شهرستان لنده از جمله دم تنگ، بنه بلوط، آبرزگه و مالشیخ با مشارکت بنیاد علوی به زودی به پایان می‌رسد.

علی نیکبخت مدیر آبادانی و پیشرفت لنده در بنیاد علوی هم گفت: این نهاد با تفاهم نامه مشترک با بنیاد مسکن و کمک ۹۰ میلیارد ریالی به اجرای این ۲ طرح کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.