مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد از آماده‌سازی ۱۴ پارکینگ موقت در ایام پایانی صفر خبر داد.

حسینی‌واعظ  مدیر عامل شرکت توسعه  ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: برهمین اساس ۱۴ پارکینگ موقت با ظرفیت حدود ۲۵۰۰ خودرو در کنار ۳۷۰۰ فضای پارک موجود در پارکینگ‌های دائم به بهره‌برداری رسید.

او افزود: برای آماده‌سازی این پارکینگ‌ها زیرساخت‌های لازم شامل مسطح سازی سطوح و خط‌کشی، تأمین و تجهیز سامانه‌های مدیریت پارکینگ و سامانه‌های نظارت تصویری جهت تأمین امنیت خودرو توسط همکاران در شرکت تات و همکاری مناطق و سازمان عمران فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی مهرداری مشهد ادامه داد: همچنین تلاش شده است با نصب آویز و بنر اطلاع‌رسانی و استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریاب استفاده از پارکینگ‌ها برای زائران و مجاوران تسهیل شود.

 حسینی‌واعظ بیان کرد: در حال حاضر تمامی نیرو‌های شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شامل نیرو‌های اجرایی و فناوری، صف و ستاد و امور مشترکین در آماده‌باش کامل قرار دارند و پاسخ‌گویی به شهروندان نیز با شماره‌گیری ۳۱۲۹۸۴۸۴ انجام می‌شود.

او تصریح کرد: در این راستا ۱۵۶ نفر از پارکبانان این شرکت با بهره‌گیری از اطلاعات و آموزش‌های لازم در ایجاد انضباط ترافیکی با پلیس راهور در ایام پایانی صفر همکاری خواهند کرد.

برچسب ها: ده پایانی ، ایام صفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.