مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:طرح ملی نذر آب در مناطق کمتر برخوردار بهمئی با مشارکت جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در حال اجراست.

کاظم فلاحی دوست با اشاره به اینکه، طرح ملی نذر آب، با هدف تأمین آب آشامیدنی مناطق محروم اجرا می‌شود، گفت: این طرح در روستا‌های محروم در شهرستان بهمئی از جمله منطقه عشایری پشت کوه ملاطهماسب اجرا شده و ادامه دارد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در این طرح، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی، ۳۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند توزیع شد، افزود: این طرح با حضور تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و دیگر نهاد‌ها در مناطق کمتر برخوردار و دچار خشکسالی شده اند در حال اجرا است.
 
فلاحی دوست بیان کرد: این طرح در راستای اهداف و ماموریت‌های اجتماعی جمعیت هلال احمر در روستا‌ها و مناطق مختلف شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.
 
فرماندار شهرستان بهمئی هم از اقدامات جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) قدر دانی کرد و می گوید: در این طرح خدمات تخصصی پزشکی و دارویی رایگان با حضور گروههای پزشکی متخصص و پیراپزشکان داوطلب انجام می‌شود، .
 
 به گفته محمدی: توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و لوازم التحریر در بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی و ارائه خدمات توانبخشی و اجرای تیم سحر برای کودکان از برنامه‌های این طرح است.
 
معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه این نهاد از خانواده‌های بی بضاعت حمایت می‌کند، گفت: کمیته امداد در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، معیشتی و آموزشی خدمات متنوعی را به مردم این منطقه ارائه می‌کند.
 
منطقه عشایری پشت کوه ملاطهماسب با ۷۰ خانوار عشایری و بیش از ۲ هزار راس دام سبک در ۳۰ کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی واقع شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.