عضو جامعه مبلغات و نخبگان مبلغ کشور گفت: سرویس‌های اطلاعاتی موساد و سیا «سی‌آی‌اِی» حرف اول را در اغتشاشات می‌زدند.

مردم دارالمومنین کاشان امروز در قالب دسته عزاداری و محکومیت هنجارشکنی آشوبگران و اغتشاشگران وهتک حرمت آنها به قرآن، آتش زدن مساجد و پرچم ایران و از بین بردن اموال و تضییع حقوق عمومی راهپیمایی کردند.

مردم دارالمومنین کاشان امروز یکصدا و متحد با محکومیت اقدامات اغتشاشگران و هتک حرمت آنها به اصول و شعائر اسلامی حمایت همه جانبه خود از نظام جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را اعلام و فریاد کردند که حتی لحظه‌ای از مسیر اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی خارج نمی‌شوند و همواره رهرو راه ولایت و تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند. 

حجت‌الاسلام محمد حسین صابری اراکی عضو جامعه مبلغات و نخبگان مبلغ کشور نیز در آیین عزاداری شهادت امام حسن مجتبی (ع) و رحلت پیامبر اسلام (ص) پس از انجام راهپیمایی مردم کاشان در محکومیت هنجارشکنی آشوبگران در مسجد صادقیه کاشا‌ن گفت: اتاق فکر اغتشاشات اخیر در ایران صهیونیست و آل سعود و غرب و دشمنان انقلاب اسلامی است.

او با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) در منطقه‌ای مبعوث شد که دخترکشی، فساد، دزدی و غارت وجود داشت افزود: این افراد پیامبر را با انواع و اقسام ظلم‌ها و ستم‌ها و صحبت‌های نادرست اذیت و آزار و حمله کردند.

به گفته او، عصر جاهلیت و نادانی گذشت و اکنون قرن حاضر عصر تفکر، تعقل، مباحثه و مناظره و علوم و فنون جدید دنیا و عصر تمدن است، ولی از سویی دیگر عصر جاهلیت مدرن است.

حجت‌الاسلام اراکی تصریح کرد: افرادی در جاهلیت مدرن هستند که با مدرک دانشگاهی برهنگی را تفکر و تمدن می‌دانند.

او بیان کرد: امروز متأسفانه در جاهلیت مدرن چادر از سر بانوی باحجاب برمی‌دارند و خادم موکب امام حسین (ع) را می‌کشند.

او تاکید کرد: امروز دخترکشی با سقط جنین و ابزار جدید است و عصر جاهلیت مدرن آزادی شهوت می‌خواهد.

به گفته او، در مورد موضوع فوت مهسا امینی اگر کسی کوتاهی کرده است باید صد در صد مجازات شود و نباید نظام هزینه آن را بدهد همانطور که همه مسیولان کشور رسیدگی به این موضوع را جدی خواستار شدند.

این مبلغ دینی که ۳۲ سال اشتغال به امر تبلیغ در اقص نقاط کشور و خارج از کشور از طرف واحد بین الملل دفتر مقام معظم رهبری به کشور‌های اروپایی و عربی را داشته است گفت: مسئولان باید قدر مردم را بدانند و در رفع گرانی‌های مردم قدم بردارند.

حجت‌الاسلام صابری اراکی با اظهار تأسف شدید از توهین به قرآن کریم در اغتشاشات اخیر گفت: ما برای حجاب انقلاب کردیم و پای حجاب و انقلاب می‌مانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.