متقاضیان کنکور کاردانی به کارشناسی فوریت‌های پزشکی در سایت سازمان سنجش آن‌ها را گلایه‌مند کرد.

نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی فوریت‌های پزشکی در سایت سازمان سنجش اعلام شد. اما بعد از اعلام نتایج تعداد بسیاری از متقاضیان با نتیجه ناباورانه‌ای در سایت سازمان سنجش مواجه شدند. ماجرا از این قرار بود که شرکت کننده‌های گروه دفترچه دسته d با امتیاز منفی در کارنامه خود مواجه شدند. این موضوع موجب گلایه آن‌ها شد و پیام‌هایی ارسال کردند که مشاهده می‌کنید.

 

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام عرض ادب دوست عزیز تعداد زیادی حدود ۵۰۰ نفر از عزیزانی که آزمون کاردانی به کارشناسی در رشته فوریت‌های پزشکی شرکت کردند بعد از اعلام نتیجه به صورت خیلی ناباورانه دروس عمومی آن‌ها به صورت نمره منفی ثبت شد خواهش می‌کنم از سازمان سنجش پیگیری این مشکل باشید.


سلام و خسته نباشید بنده و اکثر کسانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی در رشته فوریت‌های پزشکی امسال را شرکت کردیم با توجه به عملکرد خودمان نمرات عمومی اشتباه تصحیح شده است. بیش‌تر از ۵۰۰ نفر که بیشتر آن‌ها کارنامه دسته D بودند این مشکل را دارند و تمام دروس عمومی آن‌ها منفی ثبت شده است. خواهشمندم لطفا پیگیری کنید.


سلام خسته نباشید نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی فوریت‌های پزشکی شب گذشته در سایت سازمان سنجش اعلام شد، اما در کمال ناباوری شرکت کننده‌های گروه دفترچه دسته d درصد‌های دروس عمومی آن‌ها منفی شده است این جمعیت تقریباً هزار نفری همگی خواستار اصلاح کارنامه شان هستند لطفاً پیگیری کنید.


سلام، در خصوص آزمون کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ که سوالات دروس عمومی برای بیشتر شرکت کننده‌ها همه درصد‌ها منفی شده است درخواست پیگیری را از سازمان سنجش داریم.


سلام، امسال در آزمون کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ رشته فوریت پزشکی شرکت کردم، اما متاسفانه کل دروس عمومی من منفی ۳۰ درصد شده است و من مطمئن هستم دروس عمومی را درست پاسخ دادم این مشکل برای بالغ بر ۷۰۰ داوطلب دیگر نیز افتاده است و ما مطئنیم اشتباهی صورت گرفته است خواهش می‌کنم اطلاع رسانی کنید و این موضوع را پیگیری کنید.


سلام وقت بخیر، داوطلب آزمون کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ هستم، اما بعد از اعلام نتایج شوکه شدم، چون تمام درس‌های عمومی به شکل غیرمتعارف منفی ۲۵ درصد شده است. این اتفاق برای ۵۰۰ نفر دیگر نیز افتاده است خواهش میکنم از سازمان سنجش این مشکل را پیگیری کنید.


نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ اعلام شد، اما با نتیجه‌های ناباورانه مواجه شدیم و آن دسته از داوطلبانی که دفترچه سوالات سری d و c را داشتند تمام دروس عمومی آن‌ها منفی شده است. لطفا پیگیری کنید تا حق کسانی که یک سال زحمت کشیدند و مطالعه کردند ضایع نشود.

رنجش متقاضیان کنکور کاردانی به کارشناسی از اعلام نتایج

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
یاسر
۰۸:۵۱ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید میخواستم درخصوص نتایج کاردانی به کار شناسی باهاتون صحبت کنم که مطمنم دروس عمومی رولشتباه زدن. درسی که فکر میکردم نود یا صد زدم منفی 33خرده ولی پاسخگو نیستن. من حاظرم تک تک سوالارو از توی کتابای خودشون واسشون بیارم که اشتباه تصحیح کردن
آخرین اخبار