معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: طرح ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) نهایی و سه پیشنهاد به شهرداری قم ارائه شده که بر اساس آن ۱۸۰۰ واحد پارکینگ احداث خواهد شد.

به نقل از شهرداری قم، سیدمرتضی حسام نژاد، معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم اظهار کرد: توسعه ظرفیت‌های پارکینگ جزو اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است و در حال حاضر چند پروژه در این خصوص در حال اجراست.

او افزود: از ۷۴ میلیارد تومان بودجه احداث پارکینگ در سال گذشته افزون بر ۵۰ میلیارد تومان عملیاتی شده که تحقق ۷۰ درصدی آن را نشان می‌دهد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم بیان کرد: در پایان سال ۱۴۰۰، شهرداری قم در امر تملک و صورت‌ وضعیت اجرایی پارکینگ عمومی هیچ‌گونه بدهکاری به پیمانکاران نداشته است.

او با بیان اینکه تمرکز شهرداری قم در سال گذشته برجذب سرمایه‌گذار در احداث پارکینگ بوده است، ادامه داد: طرح ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) نهایی  و سه پیشنهاد به شهرداری قم ارائه‌ شده که بر اساس آن ۱۸۰۰ واحد پارکینگ احداث خواهد شد.

حسام نژاد گفت: همچنین طرح نهایی پارکینگ خیابان امام خمینی (ره) و شهید کاظمی نیز به سرانجام رسیده که با بهره‌برداری کامل از آن‌ها بخش مهمی از نیاز‌های شهر برطرف خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: مطالعات جامع حمل‌ونقل و ترافیک و پارکینگ‌های زیرسطحی قم با نگاه‌های علمی و کارشناسی نیز نهایی شده که زیرساخت اولیه توسعه پارکینگ را فراهم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار