جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نقش رسانه در روشنگری مردم و اطلاع‌رسانی حائز اهمیت است.

سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از دفاع مقدس به عنوان یکی از وقایع مهم تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: این روز هرگز فراموش نمی‌شود.

او با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از دو هزار برنامه توسط سپاه استان برگزار می‌شود، ادامه داد: این برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و بصیرتی است.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: برگزاری یادواره محله در تمام شهرستان ها‌ی استان برگزار شده و این برنامه طی هفته آینده هم در شهر زنجان برگزار می‌شود.

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه رزمندگان زنجانی طی دوران هشت سال دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف به عنوان نیروی خط شکن حضور داشتند، افزود: دفاع مقدس صحنه‌های بسیاری داشت که نظام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد.

او افزود: امروز به برکت خون شهداء و ایستادگی مردم، جمهوری اسلامی در اوج عزت و قدرت است و باید این اقتدار روز به روز تقویت شود.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان ادامه داد: حماسه دفاع مقدس نباید فراموش شود و فرهنگ و روحیه شهادت باید در جامعه تقویت شود.

سردار طهماسبی افزود: دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و باید یادواره شهیدان در استان زنجان به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد.

او بر لزوم جهاد تبیین تأکید کرد و گفت: جهاد تبیین مدت‌ها است که مورد توجه است، برنامه‌های روشنگری در قالب‌های مختلف در حال برگزاری است.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان ادامه داد: جهاد تبیین در سازمان‌های دیگر نیز کار انقلابی کردن در حوزه خودشان است و اقدامات سپاه در حوزه‌های تبیینی گسترده است.

سردار طهماسبی گفت: کار‌های خوبی در کشور انجام می‌شود، اما دشمن سیاه‌نمایی می‌کند و بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و مردم باید این مسئله را احساس کنند.

او افزود: کشور ما در اغلب حوزه‌ها عقب مانده بود و پس از انقلاب احیاء شد؛ امروز ما شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در حوزه‌های مختلفی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان ادامه داد: رسانه‌ها نقش مهمی دارند و باید پای کار باشند و نقش رسانه‌ها در روشنگری مردم و اطلاع‌رسانی بسیار مهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.