فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:به همه خانواده‌های رزمندگان مفقودالاثر اعلام شهادت شده و درحال حاضرخانواده تعیین تکلیف نشده در زنجان نداریم.

سردار کرمی گفت: استان زنجان از سال‌های قبل از انقلاب جایگاه ویژه‌ای داشته و نخستین تظاهرات بانوان علیه رژیم طاغوت پهلوی از استان زنجان شکل گرفت.

او می گوید: در دوران هشت سال دفاع‌مقدس نیز رزمندگان استان زنجان همواره خط‌شکن بودند و این استان به خاطر تقدیم شهدای غواص به شهر غواصان دریادل معروف است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  گفت: پس از هشت سال دفاع‌مقدس نیز مردم زنجان همواره پشتیبان ولایت بودند؛در همه فتنه‌های روی داده در سال‌های أخیر، مردم زنجان به صورت خودجوش به پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب برخاستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان هم گفت: طبق آمار موجود در بنیاد شهید و امور ایثارگران، در استان زنجان ۱۶۴ پیکر شهید مفقود بود که از این تعداد ۴۸ شهید بازگشته است.

 او می گوید: به همه خانواده شهدای مفقودالاثر اعلام شهادت شده و در حال حاضر خانواده تعیین تکلیف نشده در استان زنجان نداریم.

این مسئول با اشاره به چشم‌انتظاری خانواده شهدای مفقودالاثر برای دریافت پیکر شهید خود، گفت: امید است با تلاش کمیته تحقیق و تفحص پیکر شهداء  به خانواده آن‌ها تحویل داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.