شورای تامین استان سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای از مردم خواست به شایعاتی که توسط معاندین در حال انتشار است، توجه نکنند.

شورای تامین استان سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: مردم عزیز و خداجو و فهیم شهرستان زاهدان به اطلاع شما می‌رسانیم.

افرادی که ساعتی پیش قصد داشتند با تیر اندازی اوضاع شهر را نا امن کنند با هوشیاری و واکنش نیرو‌های امنیتی و انتظامی اوضاع کنترل گردیده است.

▫️خواهشمندیم ضمن حفظ آرامش خود از نزدیک شدن به اماکن و محل‌های تجمعی خودداری شود.

از شما مردم بصیر و آگاه سیستان و بلوچستان، تقاضا می‌شود به شایعاتی که هم اکنون توسط معاندین در حال انتشار است توجه نفرمایید.

شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۳:۱۱ ۰۸ مهر ۱۴۰۱
اون دختره اگر دروغ گفته باشه باید سنگسار بشه شایدم یک توطئه و منحرف کردن جریان پرونده باشه خودشون اینهمه تجاوز میکنن و اینهمه خون ریختن همه گذاشتن قانون رسیدگی کنه بعد موردی که هنوز مشخص نیست اینا اسلحه میگیرن و ضرر به اموال مردم و میکشن خانواده هاشون باید گرفته باشن اینا داعشین از بس دولت اینا رو پررو کرده یاغی بودن یاغی تر شدن
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۳:۰۶ ۰۸ مهر ۱۴۰۱
کسانی که با کمک، مدایت، مدیریت، نظارت، و حمایت آمریکا و متحدانش در حوادث اخیر در کشور دست به اقدامات تروریستی زنند و مرتکب جنایات علیه بشریت شدند و باید بدون محاکمه اعدام شوند.
آخرین اخبار